Ett brev till snön!

2011-02-19 @ 17:46:47

Kära snön!
Vi kom ju överens om att våran relation inte var så bra just nu.Sa att vi behövde tid från varandra.Du hade ju börjat dra dig tillbaka.Jag hade börjat gå mot ljusare tider.Men vad håller du på med nu?Smyger dig tillbaka,försöker charma mig med fina små stjärnflingor?Nej försvinn nu ditt kalla jävla as!Försök inte med repliker som "Jag smälter så fort du tar i mig" Den går inte hem längre!!




Är de bara jag som är less den här förbannade snön och kylan?
tror inte de.
och när man började se ljuset i tuneln visade de sig vara loket och de än en gång kom mer snö!
Åååå va less jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!