God morgon mitt på dan

2011-02-20 @ 13:36:33
Å va skönt de är med en power nap ibland.
Efter att vi har besök hela veckan har vi ännu inte tagit bort den uppblåsbara madrassen från vardags rummet.

Jag vaknade lite på fel sida i morse och kände mig butter och sur.
så efter lunchen la jag och jonna oss på sängen framför Tvn en stund och tanken var att vi bara skulle kramas.
först somnade jonna och minuten senare somnade mamma.
Oo så skönt de var å få vakna upp av en kram.
Älskade lilla barn!

Idag har vi inte allt för många planer.
Middag med farmor och farfar och sen blir de väll städa då vi kommer hem.
De ser inte klokt ut här hemma.
men så är de då man lägger tiden och energin på annat än hemmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!