Helgen som gått

2011-02-07 @ 20:40:33
Ja märker att ja blir sämre och sämre att uppdatera bloggen.
men de har nog att göra med att ni läsare är så otroligt dåliga på komentera!
De känns inte kul å blogga då ingen komenterar.

Iaf I fredags höll ja mig syselsat!
ja hade inte en lugn stund på hela dagen tror ja.
allt för att slippa stanna av och komma på att de var mammas årsdag.
Ja gör så varje år.

Lördagen
började kring 7 på morgonen som vanligt.
Jonna vaknade pigg och glad!
Inte mamma.....
gick upp och fixade frukost.
sen satt vi och lekte fram till lunch då farmor och farfar kom och hämtade henne.
Lm drog in till stan på systemet och jag stannade hemma och vilade inför kvällen.

De började med att ja for till Z och drack kaffe och åt jätte goda julstjärnor hon slängde ihop i ett naffs. ( de bor en liten bagare i henne också)

Sen följde hon me mig hem och vi satt hemma hoss oss och drack lite medans LM for på en fest i stan.
efter en sväng till henne och vart de iaf att vi for på festen.
De var rätt okej ändå!
Kul å få lära känna hans jobbar kompisar lite mer :)

Utgång på kalles sen me hela gänget.
Oj va kul vi hade.
Ja träffade Nicklas våran förra granne som var vakt.
Hanna som stod i garderoben och sen fick ja äntligen träffa Z:as syster.
Vi dansade, drack Whit russian och hade sviiin kul!

Efter de drog vi på sunes för LM och bamse ville käka.
lite senare kom de en trubbadur och vi fick live musik vid bordet!
helt galet mysigt var de faktiskt.
kändes som en efter fest fast på sunes :)

Söndagen
blev ja väckt av telefonen halv 12.
de var farmor som ringde och sa att dom kommer me jonna nu.
Hon hade sovit jätte oroligt på natten så dom var helt slut.
bakis som jag då var hade ja inget val än att ta mig upp och försökta piggna till.
De gick så där, och stackars jonna vart inte så där överdrivet aktiverad, men hon såg inte ut å lida för de.

baksmällan höll i sig ändå till på kvällen då ja gick och la mig så de kändes som en bortkastad dag på soffan istort sett.

Idag då....jonna vaknade 6:50 piggare än nånsin!
kom in och tyckte att nu är de dax för mamma å vakna.
jag reagerade knappt och hon gick och satte sig och kollade TV till kl 9 då hon vart less.
Ändå 9!!!!!
jag är imponerad.
sen har vi spenderat dagen med kuddkrig, Te bjudning och käpphäst ridning.
en givande dag helt enkelt.

Nu ska jag slappa i soffan än en gång då min rygg inte vill som jag vill.
jag har fått peta i mig 2 alvedon och 1 citadon, trotts att ja undviker piller i den mån de går.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis till vinsten i min blogg. Var snäll och skicka din adress så jag vet var jag ska skicka paketet till [email protected]

2011-02-07 @ 21:15:27
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: fia

hej vännen vad kul att du unnar dig lite party,synd att vi inte bor närmre varann så att vi kunnde parta tillsamans. kramizar

2011-02-07 @ 22:24:04
Postat av: Jennie och Norah

Vi var på Challenge.Massor med folk men mitt partyhumör försvann ute.Var nog för nykter tror jag =)

2011-02-08 @ 19:50:04
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Ewe

Söt du är Ingela ;)

Jag ska försöka mig på ett låååångt och "spännande" inlägg senare i afton. :)

2011-02-08 @ 21:24:52
URL: http://tillsammansmedmittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!