Syndaren!

2011-02-18 @ 18:32:51
Som ni alla gissade rätt!
Känner ni mig väl eller vad?

Vi har bestämt oss för kort nr 2 fast aningen större om möjligheten finns.
sen blir de att klippa till ett "extra" blad i kortet där vi ska skriva om sovplattser och vad vi då önskar oss i bröllops present.
Alla ni som känner oss vet ju att vi bara vill ha pengar till en bröllops resa.
de kommer bli ett minne för livet!

Ikväll ska jag synda!
Köpte lösgodis på Ica i hopp om en lugn kväll framför Tvn.
Variationen är som alltid inte så stor på godis då ja nästan bara äter salt lakits och choklad!
jag är och kommer för alltid vara manisk i lakrits!



Dock gäller de enbart på godis!
prova inte komma hit med singoalla lakrits eller den där hemska lakrits toppingen på glass!
Ne tacka vet jag godis då man är som mest sugen!

Kommentarer
Postat av: fia

vad kul att ni har bestämt kortet nu be vicktoria att sätta ett x blad det borde inte bli nått problem,kortet är jätte fint.

2011-02-19 @ 06:53:29
Postat av: Z

Mmmmmm, lakrits!!! Hehe, jag var själv tvungen att springa iväg å handla en liknande blandning i lördags hehe ;)

2011-02-21 @ 12:25:16
URL: http://zzabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!