Ute kväll

2011-02-27 @ 15:29:58
Igår vart de en helt oplanerad utekväll.
Oftast är de dom som är roligast men så vart inte fallet igår iaf.
Jag fick vara med om 5saker ute på kalles ja aldrig vart me om förr.

1. Jag fick en hel cider utspild över hela ryggen
2. Jag träffade en bekant till pappa min ( kändes bara lite fel)
3. jag och Johanna hade en stalker efter oss hela kvällen tills vi fick han utkastad av vackterna.
4. Jag blev kallad leksak av en fyllis. tydligen trodde han jag skulle ta de som en komplimang då han tittade mig djupt i ögonen och sa:
- Du....du alltså....du ser ut som en....som en...leksak!
5. Jag fick höra att jag hade ett intresant Namn. (intresant? va fan är de då?)

Ja som ni förstår vara kvällen bara skit käns de som, och de vart värre då vi for på sunes sen och skulle äta.
Där vart de massa bråk och skrik både utanför och sen inne.
Kändes otroligt obehagligt måste ja säga.

Nu är iaf Jonna hemma igen och vi pussas och kramas hela dagen lång.
Min otroligt underbara lilla tjej!
Man har värkligen aldrig upplevt äkta kärlek innan man fått barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!