Va har hänt sen sist?

2011-02-11 @ 19:14:33
Ja då sitter man här än en gång..va har hänt sen sist då....
planerna inför bröllopet är i full gång nu.

Ja och svärmor satt igår och kollade efter tänkbar musik att ha då de bara poppade upp i skallen på mig!
Patrik Öhlund!
han var en Kis då Lm gick skola på solander.
Så LM slänge sig på luren igår och sökte han.
Bara tanken på att få han han å sjunga i kyrkan ger mig gåshud.

Han bad oss återkomma idag då han måste kolla sin kalender.
Så Lm ringde han idag igen....
och tror ni inte han är uppbokad just de datumet....
men han kunde helgen efter....alltså den 13 augusti...
nu är min tanke...ska vi skuta på bröllopet en vecka?!
inbjudningarna är inte skickade än, men kyrka och lokal är bokat till den 6e.

Ja fick till på måndag på mig att bestämma mig....de hade ju vart helt underbart å ha han sjungandes...de hade gjort hela dan tror ja...

Snälla hur ska ja göra?


Kommentarer
Postat av: Anna

kan du inte kolla om det går att boka om kyrkan å lokalen? går inte det så går de ju inte, men ar om ni nte har skickat ut inbjudningarna är det ju inte lika tjorvigt=)

2011-02-12 @ 08:29:05
Postat av: fia

håller med kolla om det går att boka om går det inte så är det inte meningen

2011-02-12 @ 10:30:34
Postat av: sussi

håller bara med förgående talare..Om de går ordna kyrkan eftersom inbjudningar inte är ut skickade och de ju god tid för folk att planera in när de ska komma!!

2011-02-12 @ 11:23:05
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: ingela och jonna

jo ja tänker samma som er, men samtidigt är de många som redan tagit ut semester till den 6:e. så de blir mycket ringa runt å meddela ändringen.



men ja ska ringa kyrkan och dom som har lokalen på måndag och då kan ja bara hoppas att de går att boka om.

2011-02-12 @ 11:25:40
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Ewe

Om inte annat vill jag gärna tipsa er om Anna. Hon har en fantastiskt fin sångröst och sjunger säkert gärna för er, om hon kan ;)

(http://annasmirakel.blogspot.com)

2011-02-12 @ 13:33:59
URL: http://tillsammansmedmittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!