Ååå Nej!

2011-01-07 @ 22:07:52
Nu på kvällen när ja skulle lägga jonna var hon rastlös och ville inte riktigt komma till ro.
Efter en timmas bråkande bestämde ja mig för att gå ut och sätta mig i hallen och vänta ut henne.

Efter en stund hör ja hur hon ropar på mig.
Då ja går in och kollar är ungen täckt i kräk!
ååå nej!

Försäker hålla mig lugn medans ja tar upp en mycket panikslagen Jonna och slänger in henne i duchen.
Just före klagade hon på ont i magen men ja nonchalerade de då hon ofta säger så bara för att hon hört oss säga de.
Samma me ont i ryggen.

efter duchen som var traumatisk nog för henne får ja henne äntlgien i säng.
Får vänta och se hur natten går om de blir nån magsjuka eller inte av de.

Kanske inbillar ja mig men nu gör min mage också ont och ja mår illa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!