Av barn får man höra saningen

2011-01-09 @ 17:27:22
Av barn får man höra saningen säger dom väll?
Min älskade dotter kläckte den bästa komentaren nånsin idag.

Pappa låg bakis i sängen men ändå busade me lillan.
Mitt i allt stannar hon upp och säger.
-Oj, Vilken stor rumpa! och så pekar hon på pappas rumpa då så klart.
Alltså ja dog av skratt kan ja lova.

Igår vart de då utgång för oss båda på olika håll.
Han med jobbet och jag med bästa Johanna.

De började med att hon skulle åka och tatuera sig i munksund.
På en rätt smal väg kommer de en bil i 180 och kör om oss så klart måste hon hålla av på sidan.
Och där sitter vi fast sen i 30min innan vi får hjälp upp.

När vi väl kommit upp far vi och hon blir tatuerad då.
Hon gjorde dom singalesiska tecknen på armen för Neela (hennes singalesiska namn)
Sen var de bara lägga sig på bordet me röven upp för även den skulle få sig en tatuering.
Made In sli ranka står de nu mera på Johannas rumpa!
hahah!!!!

Förfest hemma i hennes lägga och sen bar de ut på kalles.
Ojojoj va kul vi hade.
Länge sen ja festade så hårt och vart så galet full.
Urs alltså att man nu mera är 26år och inte vet när man ska sluta dricka?!
Men så länge vi hade kul å alla var glada får man ta smällen sen.

Vi kom inte i säng förens kl 5 och klockan 9 vaknade ja pigg som en lärka.
Dock mer full nu är då ja gick och la mig.
Sen har dagen vart galet seg för oss alla.
Jonna sov ingen middag så hon är lagomt i form hon me.

Imorgon är de dagis igen och mamma ska in på AF.
Å så skönt de blir då dom ändrar tillbaka för 15timmars barnen på dagge till 3ggr i veckan istället för 5dagar i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!