Blank!

2011-01-17 @ 16:29:25
Ja är totalt nollad i skallen känns de som.
varför ja ens loggar in här är för mig en gåta.
men nu sitter ja då här så då kan ja väll försöka kladda ner några ord ändå.

Nu har iaf min älskade vän Annelie åkt vidare norrut.
Tiden har gått alldeles för fort och vi har inte hunnit me en enda sak som ja hade inplanerat.
Vi har mest bara njutit av varandras sällskap och lekt me dom små.
varför bor vi i ett sånt jävla långt land igentligen?
de är alldeles för långt mellan Piteå och Avesta.

De var otroligt känsligt att behöva vinka av henne, men ja hoppas att hon hinner komma up igen innan sommaren och bröllopet.

Annars går de upp och ner me ryggen, idag har vart en ner dag och ja har fått knapra piller mot min vilja för att kunna sitta å¨golvet och leka.

Imorgon är dagen här ja grämt mig för nu hela helgen.
Imorgon ska ja till VC och ta kolestrolprover 8:30
carin fick akut fara in på apoteket nu å köpa Embla plåster då ja helt glömt bort att de var imorgon ja skulle dit.
Få se hur mycket sömn ja kommer få inatt då.
Ja som är galet nål rädd!
Så efter kl 20 ikväll måste ja fasta så ja måste passa på innan dess å äta så ja inte dör imorgon bitti av hunger :)

Ne nu ska ja passa på lägga mig på soffan innan vi får besök igen.

lägger upp dom få kort ja fått sen ikväll el imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!