Bröllopsplaner

2011-01-30 @ 22:57:04

efter lunch kom svärmor och svärfar förbi på en kaffe kopp och lite lek med jonna.
Medans farfar vart bjuden på mat och go dryck av jonna, satt vi andra och pratade bröllop.
Nu börjar ja få lite smått panik känner jag.
Vi är inte ens om de ska vara kyrkligt eller inte.
ändå är kyrkan bokad.

När ja sen satte mig ner och började tänka igenom hela dagen D insåg ja rätt fort att de är 100 små saker som måste fixas.
ja har då mejlt hon som ska göra inbjudningarna iaf och hon trodde hon skulle hinna göra dom till i början på mars.

Färgtemat bli lavendel och vitt.
Fotograf är bokad och klar.
DJ måste ja be han ringa sin kompis och få klartecken där.
Klänningar till mina älskade tärnor hittar ja närmare sommaren då sånt kommer ut i butikerna.

men de som är oklart än är pynt till lokalen, meny, drickat, serverings hjälp, ringarna.
sen ska ja lämna in klänningen på kemtvätt så fort som möjligt så ja har de gjort.
Sy in den görs max 3månader innna den stora dagen.

men de känns som de är en miljon små saker som måste göras.

Nu till veckan ska vi iaf förbi lolaken och kolla hur den ser ut och kolla vad som finns och vad som inte finns där.
Sen får vi börja planera utefter de.

så klart vill ja ha min bröllopsplanerare Johanna me mig då vi ska kolla hur de ser ut, så man kanske kan få lite tips och ider från henne också.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Låter som du har massor kvar. =) har du en lista du bockar av? =) Kram

2011-01-30 @ 23:35:59
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: fia

ååhh vad jag längtar till sommaren det kommer att bli det vackraste bröllopet som jag varit på.det är bara att smeta på vattenfast smink för det kommer att behövas.kram ps det skulle vara kul att få glimta på inbjuningslistan.

2011-02-01 @ 11:06:21
Postat av: ingela och jonna

hahah syster ja du listan blir bara längre och längre tycker jag, nu idag kom de på 2st nya från danmark, men ja kan skicka ett mejl åt dig me listan så får du läsa och kolla :)

2011-02-01 @ 17:38:05
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!