.....

2011-01-27 @ 13:08:51
Eftersom vi fortfarande är sjuka, och med vi menar jag alltså enbart mig, så händer de inte så mycket om dagarna.
Man går upp ur sängen till soffan...sitter där....gör frukost...soffan....pussas lite me jonna....soffan...
ja ungefär så....
orken och energin är bara borta.
Och idag kom den efterlängtade hostan också.
så nu ska ja bara vänta ut den och sen är ja förhoppningsvis tipp topp igen.
Jonna får iaf vara hemma från dagge imorgon me så hon inte drar på sig nå mer skit nu direkt.

jag känner värkligen att den här månaden har nött på mitt humör och all min kraft.
vi är inte ens i slutet av januari än och vi har redan

*haft feber i 2omgångar
*en dagars magsjuka
*ryggskott
*en dunder förkylning

ja kan bara hoppas resten av året blir bättre.

Idag ska ja för första gången på länge gå utanför dörren och fara in en på affär som inte heter willys eller Ica.
ja ska faktistk dra iväg till lule en sväng på biltema med sara och Daniel.
Ja behöver komma ut ur den här längenheten innan ja kvävs!
ja trro man bara blir sjukare ju längre man är hemma.

men trotts de har ja inte fått i mig nån mat alls idag.
just nu sitter ja med min första kopp nyponsoppa och kämpar mig igenom den bara för att inte svälta ihjäl.

Ingen feber dock iddag (woho) men ändå känns de som ja blivit överkörd av tåget.
Ikväll blir de mycket vila vila vila.....


Kommentarer
Postat av: jenny

Usch då! Krya på dig!

2011-01-27 @ 14:56:01
URL: h dhttp://liljasmamma.blogspot.om
Postat av: fia

inte sa du nått om lule svängen ni kunde ha kommit förbi på en kopp te el kaffe el. vi kunde ha setts på stan nåja sköt om er o krya på dig vännen styrke kramar från oss

2011-01-28 @ 21:50:44
Postat av: SAndra D

Huva....vi hoppas att förra året var vår dos av sjudom då vi praktisk taget sista halvåret var konstant sjuka här, men jag hoppas ni inte behöver ha mer sjukdom nu, presic som du säger tillslut måste man få komma ut någonstand man blir galen av att bara sitta hela tiden, hoppas ni får en bra dag KRAM

2011-01-29 @ 08:59:59
URL: http://manljusets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!