Ja då närmar även ja mig 30...

2011-01-06 @ 21:33:12
Ett år äldre men inte en dag klokare brukar man väll säga.
26 härliga år.
ojojojoj va ja börjar få panik inför 30.

dagen har då vart så bra den bara kunnat bli.
Jonna klev upp kring 8 men lät mamma ligga ändå till halv 10 då farmor ringde.
Jonna satt snällt och kollade på Tv och njöt av ensamheten.
Underbara lilla prinsesa.

kring 2tiden började folk rulla in.
Syskon, syskon barn, pappa och caritha.
Fick mig en ny plattång (yee) och 200kr.
De här är sämsta tidpunkten på året att fylla år ekonomiskt alltså.

vid middags tid kom min älskade Johanna förbi me en ännu bättre present.
En utekväll me vin, mat och dricka på lördag.
Allt betalt!
SOOOOOMMMMM ja längtar att få komma hemifrån  å slippa va mamma för en kväll!

Då får ja tillfälle att prova min nya plattång desutom ;) hehe

Jonna ska sova hos farmor och farfar, de var bestämt sen innan då dom ville ha henne.

Annars somnade jonna i tid ikväll också.
Så nu har ja hela kvällen för mig själv och vet inte riktigt vad ja ska hitta på för nått...
ja blir rastlös av bara tanken på att ja har hela kvällen själv.
Äh nått ska ja väll ändå hitta på å göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!