Ja min dag då..

2011-01-10 @ 21:43:58

Idag har ja haft en riktig slöar dag,
tror inte ja är helt iform än efter helgen :) hehe

Jonna har haft en jätte jobbig natt pga av den där förbanande traktorn som kör som en tok på de här området.
Hon vaknade där vid 1 tiden och ville komma och sova med mamma, men då hon hörde trakorn vid vårat fönster vart hon åter igen orolig och visste inte riktigt vad hon ville.
Tack och lov är pappa en natt uggla och tog henne hela natte, ändå till kl 5 då hon somnade om igen.
Mitt lill hjärta då!

7,15 ringde klockan och de var dax för dagge.
Jonna var helt lyrisk och kunde knappt vänta på att få komma på dagis och träffa Lisa och Robin.
Som alltid blev hon sen lite små grinig då de var dax att fara hem 3 timmar senare (dumma dumma regel alltså)
Sen har vi bara gått här hemma och slöat på i mjuk kläder.
Lekt och stojjat på.
Mysigt.

farmor kom förbi nu på kvällen och vi fick sitta ner och prata igenom alla planerna för i sommar.
De är galet mycke inplanerat i sommar,
ja  vet inte hur vi ska ha tid eller råd med allting, men de löser sig de me.

Ja känner som att ja vill dela med mig av nå kort men tyvärr finns de inte så många nya kort då ja är sämst på ta me kameran :(
Så fort våran skrivare samarbetar med mig så lägger ja in nå kort från då Kusin sigge var här och grillade korv med oss till lunch.
men just nu är ja varken sams med skrivaren eller våran brandvarnare som vägrar bli bytt batteri!
Grr....!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Det vet jag egentligen inte.Jag vet att det är från 9-14.Men sedan vilka dagar det bli har jag ingen koll på.Ska kolla upp det idag!:)

2011-01-12 @ 09:40:22
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!