Men herregud ska de vara så svårt?

2011-01-18 @ 20:22:16
Men jisses alltså.
Är de bara jag som lagt märke till att Blogg.se har gjort om sin sida?
varje gång ja ska logga in här på bloggen tar de mig minst 10min att hitta vars man loggar in...Hmmm jävla skit...
funderar ärligt på att byta till blogspot eller dylikt där man kanske iaf kan logga in utan att gå igenom en hel laburint innan.

Morgonen började inge bra som ni säkert fattat på min hemska attetyd.
Jonna kom in till oss 3:45 och ville ha välling och mysa en stund.
trött som ja var sparka ja upp Lm att fixa välling medans ja låg och kramades me snurre i sängen.
Dock tog de nästan en halv timma innan hon föll till ro och somnade om igen.
och nästan 2timmar innan ja föll till ro och somnade igen.

7:15 ringede klockan och då var de bara upp och göra henne i ordning för dagge.
Hinner bara sätta mig på golvet för ett blöjbyte så känner ja hur ryggen skriker efter värktabletter.
men eftersom ja skulle och ta prover på morgonen vågade ja inte ta nå tabletter utan ja fick bittert bita ihop.

Satte iaf på mig Embla plåster då alla som känner mig vet hur rädd nålar jag är.
ÄNDÅ då ja kommer till VC för provtagning sticker hon mig Utanför bedövningen för där hitta hon bästa kärlet sa hon.
tack och lov var hon bra på att sticka och distrahera mig annars hade de kunnat sluta illa.

Dagen fortlöpte men tröttheten han i kapp mig redan innan lunch och jag gick som i dvala trotts 5 koppar kaffe.
dagen har gått ovanligt segt och ja lär ju göra en tidig kväll och hoppas på att liten sover hela natten i egen säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!