Nu jävlar kör vi på!

2011-01-04 @ 22:45:30
Eftersom de här året har vart så upp och ner att de inte finns ord har ja som ja skrev i förra inlägget bestämt mig för ett bättre 2011.

Ja vill göra saker ja aldrig gjort eller inte gjort på evigheter.
Ja ska börja me att prova lära mig åka snowbord.

De är absolut inget ja nånsin ens tänkt mig prova på,
Ja som annars hatar allt som har me snö och vinter å göra.
Ännu mera sport.
Men på nått sätt vill ja iaf prova på.
Kanske just för att de är så långt ifrån mig de bara kan bli.

Efter de ska ja ge mig ut och åka skridskor ( Yeey)
ja älskar att åka men har nog inte gjort de sen ja bodde hemma hos pappa och caritha,
för så där 100år sen.
Ska bli kul å se om man kommer ihåg nått.
Så har nån ett par skridskor strl 39 el 40 hojta istånna fall!

ja ser framemot att få prova nått nytt och de ska bli rätt ontresant och roligt tror ja nog mer att se mig på en snowbord.
Kameran kommer me de kan ja garantera!
Men åka skridskor får ja tyvärr göra själv då min älskade sambo slår ihjäl sig istånna fall (hahah)

Ja har mycket roliga att se framemot de här året,
och ju mer ja syselsätter mig me saker desto mindre tänker ja på dig!

Kommentarer
Postat av: fia

vi åker gärna skridskor med dig, hela familjen försöker åka minst en gång på isen sååå mysigt.

2011-01-05 @ 12:08:01
Postat av: ingela

Då så syster, hittar ja bara nå skridskor så jäklar kommer ja och åker me er :) Ååå va kul :D

2011-01-05 @ 14:17:00
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!