Nytt år nya tag

2011-01-02 @ 12:55:57
Bloggen har som vanligt blivit lidande men vi har helt enkelt knappt vart hemma dom senaste dagarna.
Eftersom min älskades bror, fru och lilla son vart hemma över jul och nyår har vi spenderat all tid vi bara kunnat med dom.
Och trevligt har vi haft så klart!
Vi for dit före frukost och kom hem sent på kvällen så de vara bara hoppa i säng för oss alla direkt, för att sen göra om de imorgon.

Nu är de iaf nytt år och nya tag.
Mitt nyårslöfte har blivit att sluta vara så naiv och ta hand om mig själv mer.
Välja mina vänner bättre framför allt.
(jag syftar på en person specielt)

De här året har vart totalt upp och ner känns de som och jag kan bara hoppas på ett bättre 2011.
I början av förra året fick jag mig en ordentlig kall duch som däckade mig totalt.
Jag har inte rest mig än utan kämpar på varje dag.
Jag förlorade min absolut bästa och närmaste vän jag nånsin haft pga ja ärligt INGENTING!
De vart som en total chok och som ja sa så däckade de mig totalt.
Men ja kommer resa mig, de är ett löfte.

Då ja väl satte mig i skolbänkten igen träffade ja två helt underbart sköna tjejer å vi spenderade hela sommaren tillsammans.
Dessvärre gled vi från varandra när sommaren dog ut.
Istället kom en annan tjej in i mitt liv.

Även vi hade kul med våra barn som lekte så gott tillsammans.
Dessvärre hände även nått där och vi hörs inte av lika mycket idag.
Inget jag kan klandra nån för.

Nu ser ja framåt istället och planerar inför ett hel häftigt år med 30års kallas ( min älskade ) och bröllop.
Allt på samma sommar.

Så nu säger även jag hej då 2010 och ser ljust på 2011 istället!



                        Så här ser äckta kärlek ut!



Kommentarer
Postat av: Madde Rettrup

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!!!!!!

Och lycka till med allt som hör bröllop och fester till!

Jo, just det: tack för det fina julkortet :)

2011-01-02 @ 15:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!