-Helgen-

2011-07-25 @ 11:19:52
Helgen har bara sprungit iväg känns de som....fredags kväll satt jag och Johanna mestadels och jobbade på bröllops bladet som vi inte får till....efter att hon for hem satt ja kvar me de och bråkade tills ja själv lessnade och gick i säng....

Lördagen vart mys mest hela dan, Johanna ringde på morgonen så vi hoppade på cycklen och drog in till stan.
Gick in på bucketten och beställde blommorna som ska till bröllopet, blomblad och buketter.
Dock känner jag idag att ja ångrar mitt val av butik då ja inte alls fick ett trevligt bemötande!
Så ja kommer inte rekomendera buketten till mina nära och kära om dom ska beställa nå speciall buketter.

På kvällen sen vart de lite vin drickande när jonna somnat, Vi satt ute på framsidan och bara mös, efter ett tag kom ligge, men som alltid drog killarna in till datorn då så vi tjejer vart ute ensamma.
Men de gjorde inte så mycke de heller, vi satt där ute och lyssnade på åskan och tittade på blixtrarna ( jag tittade, johanna gömde sej mest av rädsla)
Mot midnatt gick vi in för att kolla film, nån norsk film om troll.
B-ig film men ändå rätt okej gjord.
Den är filmad som en dokumentär fast dom då störet på stora elaka troll som äter människor.
de vart lite skrämmande då de samtidigt blixtrade och dundrade ute,
kl 2 kom ja äntligen isäng men då kom nästa grej.
En elak enerverade mygga som vägrade lämna mej ifred.
Alla vet vi hur enerverande de är att försöka sova när man plötsligt hör en mygga i örat.
Så där var de till kl 5 på morgonen och ja hittade inte fanskapet förens igår kväll....full i blod då så klart, måntgro vems blod?

Igår hade ja en sjukt seg dag, vädret var piss, jonna var gnällig och jag var trött....ändå tog vi oss ut till ankargrund så jonna fick sej ett dopp innan regnet kom.
På kvällen drog ja sen til johanna för att hjälpa henne rensa i garderoben.
en sopsäck som skulle kastas och en som fick fara hem till mej,
så nu har ja då att göra ikväll med att prova kläder :) alltid lika kul....men först ska de städas här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!