Blogg Paus!?

2011-07-29 @ 10:55:03
Ja funderar ärligt på ta en liten blogg paus, för att göra de enkelt för er så har ja gått i väggen som de så fint heter.
De har inte alls med bröllopet att göra, men klart att de sätter extra press på en
De är bara jobbigt att ha den där känslan i krpooen att gränsen mellan skratt och gråt är hårfin.
Därför väljer jag att ta en paus nu en stund.
Sen när jag återkommer överväger jag på lösenords skydda bloggen.
Ja öppnar mej för mycket i den, och de kan skada mej mer om de kommer ut känns de som.
Men inget är skrivet i sten än.

Tack iaf alla ni som ringt och smsat, och de största tacket ska ändå Svärmor och Johanna ha som funnits här för mej nu 24/7.
Men nu behöver jag en paus så är de bara!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Känns det som att du behöver en paus så gör det. Kan vara skönt. Helt rätt, gör som du känner det!

Men.. har du kvar den lösenordsskyddade? Jag trodde du slutat med den, så jag har varken adress eller lösen kvar. Oops!

Skickar lite energi och styrka till dig.

Kram

2011-07-29 @ 15:21:31
URL: http://liljasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!