Bröllops planering

2011-07-20 @ 10:03:47
Åter igen hjälp sökes desperat till planera detta bröllop.
dum som jag är har jag en tanke på att få ihop ett bröllops program till var och en av gästerna.
Vi var ju på Lms bror och hans frus bröllop förra sommaren, och dom hade ett jätte fint och roligt bröllops program som ja tänkte kopiera lite av ( tack för att jag ens får de av er )
Meeeen!!!! och de är ett STORT MEN!
Redan första sidan som ska handla om oss (brudparet) fick mej att köra fast.
hur vi träffades är ju inte direkt en "askungen historia" men ja tror ändå att ja fått till de.
men resten av kvällen satt jag med telefon och annie i andra luren och klurade ut hur jag skulle gå till väga med resten av programmet.
Och eftersom jag har smarta vänner vart de en sida om hur han friade till mej.
men att komma ihåg datumet var inte de lättaste, men efter mycke sökande och bökande hitta vi äntligen de!
12 Maj 2009.
Nu är de bara resten av programmet som ska knåpas ihop.

Idag är jag iaf inbokad på en sminkning och fotografering av en bekant.
Så va annars än att ja samlar min trio och så drar vi tillsammans.
Den gifte, den skillde och den blivande!

efter de blir de en sväng om på stan och inhandla en förlägningt till BHn som höll på kväva mej.
in på buketten och höra när man ska beställa rosenbladen till dekorarionen och alla buketterna.
Är inte lika bra å beställa dom nu kanske så de finns tid?!

Buketten jag valt är iaf en som fångade mej med storm.



Och buketterna till tärnorna kommer gå i samma färger.

Och sen var de nån som påpekade till mej att ja glömt att lägga ut en bild på ringen som är beställd!
Men urs va tankspridd jag är!
Så här kommer även en bild på den


För informationens skull är den MYCKE snyggare irl! desutom är den i guld och inte silver som bilden visar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!