Budget

2011-07-11 @ 22:50:44

Nu förstår jag varför man ska ha en budget när man ska gifta sej!
Hela kvällen har jag och Johanna nu suttit och räknat och funderat....bordsplaceringen är klar nu också men ja känner på mej att de blir ändringar, så inget är skrivet i sten.

men den här ekonomin ger mej magsår....HUUUR ska vi få ihop allt när vi ÄN inte fått in kuvertavgiften från rätt så många?!
En kuvertavgift är ju satt av en anledning...för att vi ska ha råd med bröllopet.
tack och lov kommer vi billigare undan med alla våra kontakter men de blir fortfarande tajt.
ja hoppas och ber bara att jag står på bena tills dagen D är här.
De skulle ja nog aldrig ha gjort om de inte vore för mina underbara vänner och familj som hjälper mej med ALLT jag bara ber dom om.
All kärlek i världen till er


Kommentarer
Postat av: sussi

Varför har inte kuvertavgifeterna kommit in :( De ju en löning sen..

2011-07-12 @ 00:11:14
Postat av: ingela och jonna

Sussi: jaa ja vet inte varför folk inte betalat in ÄN, trotts 4 påminnelser....dock är de bara 3000kr de handlar om och vi ligger betydligt mer back än så. men alla kronor är välkommna just nu

2011-07-12 @ 10:28:49
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!