Extremt seg dag

2011-07-17 @ 20:33:27

Urs vad denna dag vart seg...kan de kanske bero på gårdagens blöta kväll...Lm har legat i soffan större dela av dagen och jag har kämpat mej fram med lillan, som inte alls såg de roliga i att ha två trötta föräldrar.
Bakfyllan har inte känts av så där mycke, men sömnbristen däremot har tagit ut sin rätt.
5timmars sömn på en väldigt blöt kväll var inte direkt toppen.

Sen lunch vart de också då jonna bestämde sej för att lägga sej och sova vid 12 tiden.
och en sen lunch innebär en sen middag.
så maten vart inte klar förens 19 tiden.
men den var värld att vänta på!
Min älskade sambos berömda färdiga potatis gratäng, grillad karre, varm beasås och vitlökssmör.
Ja tror ja rullar fram snart!

Iveckan lär de väll mest bli bröllopsplaner, imorgon ska ja in och köpa den berömda BHn, käns inte direkt kul att slänga ut 500kr på en BH, men va ska man göra när man har fläsk pattar som Annie så fint kallar dom ;)
sen har jag ett avgörnade beslut att ta imorgon om jag ska eller inte ska träffa en viss person.
men en sak är då säker, att denna människa tog första steget nu till att höra av sej har satts på plus listan iaf.
men ett beslut måste fortfarande tas om jag vill och orkar eller inte....tankar tankar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!