Grattis min älskling!

2011-07-17 @ 14:43:45
Igår firade vi min älskade sambo och blivande mans 30års dag.
Dagen var tänkt att firas med fika för nära och kära, sen myskväll ev fiske för han.
men så vart då inte planerna och de känns idag....

de vart en helt oplanerad utgång på 1906 ( premiären för mej ) men först en liten "för fest" på Nodo.
Även de var en första gång för mej.
Jag har aldrig vart där på kvällen och ätit deras buffe och sippat drinkar förr.
och ja vet ärligt inte om ja kommer göra om de heller.
Maten var helt världelös och , alla som kan laga mat vet att en potatisgratäng ska inte knastra av rå potatis.
Kyckligen var så torr att de gick inte att äta den utan vatten till och drinkarna tog ungefär 20minuter att fixa ihop, trotts att de var lite folk då vi kom.
Ner de var ingen rolig upplevelse, men som tur var gick vi in på 1906 innan 22 då de började kosta och kön vart mils lång.
Vi fick ett mysigt bord och satt där hela kvällen och drack gott med goda vänner.
Ännu trevligare var de ju att grannen jobba där så vi han få surra med han en stund också.
just efter middnatt vart de kalles då vi skulle möta upp ännu mer folk där tydligen, vid de här laget var de rätt så svårt att hålla balansen på klackarna men vi tog oss dit ändå.

Jag kan inte mer än säga att en oplanerad kväll är nog ändå de bästa.
Imorse gick de nog upp för han att de nu bara är 364 dagar till 31. och 20år till 50!
men varför tänka långsiktigt?
som vanligt stannade kameran hemma ( jaaa, dumma jag )
men från och med nu ska kameran med överalt där jag går.
mappen märkt med sommaren 2011 är nästan tom på kort, och de ska ändras på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!