Inte alltid som man planerar

2011-07-13 @ 09:26:02
Kvällen igår vart inte alls som jag planerat...jag kom hem från farmor och farfar med årets migrän.
orkade så pass sitta upp...jonna somnade i soffan efter att ha fått sin välling och tutte, inte svårt att lägga henne nu för tiden :)

När huvudvärken laggt sej någorlunda vid 21 tiden ringde min älskade Annelie,
Och som alltid när hon ringer blir jag på jätte bra humör och känner att jag får mer energi i kroppen.
Nå är de underbart med sånna vänner! 

Vid halv 11 ringde grannen (simon) och ville ha me Lm ut på fest.
så ensam vart jag med mitt disk berg.
men de gick de också.
la mej där vid 1 tiden, men som vanligt nu för tiden sover jag inte alls bra.
de är all stress och press inför bröllopet som ger mej dålig nerver.
I veckan ska jag iaf hinna med en provfrisyr och nästa vecka en provsminkning samt naglar.
ja måste även hinna ringa och boka tid hos Caou & co så dom får fixa mina ögonbryn.
de känns värligen som jag försöker snurra runt min egen axel här och all hjälp motages med glädje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!