Nackdelen med att gå ut och ha kul en kväll

2011-07-11 @ 09:42:25
Gårdagen spenderade nog vi båda med att vara rätt så bakis.
Tyvärr....han hade ont i jumskarna efter hästridningen och jag i fötterna efter att ha gått i högklackat i 6timmar på krogen.
Urs alltså....ändå tog vi oss ner till ankargrund för att bada.
Sköönt kan ja säga er.
väl där nere träffa jag en gammal klasskompis som gärna badade och surrade med mej.
De var värkligen super trevligt och man glömde bort att man var bakis för en stund.

Kvällen sen vart de god middag med min älskade familj, och utelek med grannpojkarna.
Nå bort jag på de bästa kvarteret ever!
Och bättre blir de :)

Idag tänkte jag ha gjrot provsmink, naglar och frisyr inför bröllopet, så ja vet exakt hur jag vill ha de.
Jag tror ingen förstår hur tacksam jag är för all hjälp jag får av mina vänner med de här.
Olivia som sköter naglar och smink, och alla sen som pyttsar in och hjälper med håret.
tack och lov vill ja ha en enkel frisyr med antingen lockar eller en knut i nacken.
Slöjan ska ju på också ;)
I lördags kom min söta Annie med en underkjol jag ska låna :) nu länktar jag bara tills jag får hem ringar och klänning och får se allt irl igen.
men allt de borde vara klart till i slutet av Juli sa dom.
1 Augusti har jag en provning till på Cinderella för att se så klänningen värkligen är perfekt (men de är de i vilket fall som helst)
nu i veckan måste ja in till stan och söka underkläder till mej, och tärnklänningar till mina söta tärnor.
Lila (lavendel) eller silver med ett band i midjan.
Jonna kläder är klara med skor och allt, desutom har jag fått lån en ringkudde av (än en gång ) söta Annie som Jonna ska bära upp i kyrkan, så klart hand i hand med Johanna.

Ne nu kan ja inte sitta inne nå mera uten måste ut och få lite sol på mej.
jag ser ju inte klok ut då ja solat i BH, ja måste hinna få bort ränderna till den stora dagen, hoppas på sol dagligen nu då heheh


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag hjälper till så mycket jag kan, bara du säger till så kan jag försöka hjälpa :) Puss

2011-07-11 @ 11:39:02
URL: http://benzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!