Ojj så seg dag!

2011-07-19 @ 20:21:26

Ända sen ja slog upp ögonen idag har jag gått som i en dimma av trötthet.
Inte roligt alls att inte har orken att leka med sitt barn ens.
Då Lm klev upp kl 11 var han fortfarande på dåligt hurmör och sjuk på de.
ingen röst hade han och kroppen värkte....ändå var han söt nog att ta jonna på en fisketur (dock utan båt då den fortfarande är borta) så mamma fick vila i 2timmar.
ändå kände ja mej inte på topp och middan vart simpel med bara mackor.

Ikväll har jag fullt upp med att göra ett shema och bordplaceringarna klara till bröllopet, de ska änden göras ett bröllopshäfte med roliga aktiviteter och menyn ska även in där.

Imorgon är jag inbokad på sminkning kl 13 i stan hos en beklant, sminkning och fotografering med mina fina tjejer Annie och Johanna.
Efter de blir en en snabbis på stan och köpa en grej till BHn, in på buketten och kolla med dom om ja ska beställa buktetten och rosenbladen till dekorationen redan nu.
för nu börjar de närma sej ju!

Aaaa!!!! shit va de börjar kännas mycke nu...menyn är då klar iaf och den kommer bli perfekt :) de gör ju inte saken värre att man har jätte fina ducktiga människor som hjälper med den ( tusen tack alla inblandade)
I lördags fick ja även chansen att prata med våran fotograf om hur han tänkt sej allt.
han tänkte ställa upp en kamera i kyrkan och filma, sen går han runt med en handkamera och filmar rörligt så han sen kan klippa ihop allt!
fotona blir lite överalt tror jag nog och även lite på festen.
han är desutom jätte bra på de där med kort!
tur man har kontakter!

ne nu ska ja sätta igång med programet till bröllopet så ja kanske kommer nånvart med den iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!