Piss dag!

2011-07-18 @ 19:34:20
Idag känns de inte ens värt att uppdatera då jag ändå bara vart på dåligt humör och en massa skit har hänt....
Hela dan har jag gått och städat, diskat, tvättat, plockat och lagat mat...om och om och om och om och om igen....
tillråga på allt vart båt jävlen stulen också så nån hjälp här hemma har de ju inte vart och räkna med.
Jonna har vart på gnäll och bråk humör som vart värre än nånsin nu på kvällen, allt enbart för att ja vart själv hemma 90% av dagen.

Så alla planer jag haft för kvällen är ju bara ställa in då ja fortfarande måste diska (för 3egången idag) och hänga den förbannade tvätten (även den för 3e gången)

ja som ni hör är jag på ovanligt dåligt humör just ikväll....inte blir de ju bättre av att jag är sviiiin trött på de också samt att de inte ger nått att städa i detta hem känns de som då de ändå bara tar 1timma så ser de ut som en svin stia igen....
Nee nu ska jag inte tråka ut er läsare med mitt dåliga humör...ja återkommer en bättre dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!