Vilo läge

2011-07-21 @ 22:51:13
Om ja nu är så bitter och negativ finns de alltid en annledning till de och för de andra är de väll mitt problem, eller?

Nog om de....Idag har vi bara haft en slappar dag.....efter lunchen tog vi ut poolen, Jonna fick plaska och bada medans mamma passade på att få bort ränderna från BHn på axlarna, inte direkt så snyggt att ha axellös klänning och ränder efter axlarna.
Nee nu är de bara pressa tills dom försvinner.
Desutom har jag otroligt nog fått färg iår också!
Nå måste de vara den första sommaren på 26år som ja kan se skillnaden :) de känns ju faktiskt underbart :)

Resten av dagen var vi ute i lekparken med alla barnen, Jonna var så slut när vi kom in att hon somnade i soffan framför TVn.







Har ja kanske glömt att berätta att jonna numera både kan vissla och göra fart själv i gungorna?
Min lilla tjej är inte så liten nå mera :)

Bröllops prat då!

LM ringde till Patrik idag ang att han då ska sjunga i kyrkan.
Än har vi ju bara bestämmt en låt av 3-4.
Vi ska träffas nästa vecka och gå igenom låtar och samtidigt medela han när under vigseln han ska sjunga dom.
Alla har ni säkert hört Chris Medinas låt What are words?
den är den enda låten som är bestämmd än iaf.
tips motages gärna på låtar som passar?

Frisyren då...jaa den är ju bestämmd men måste genomföras innan dagen D är här.
Så nu väntar jag bara med spänning när min personliga frisör har tid att komma och göra de.
Eftersom den är ganska enkel ska de inte vara nå överdrivet svårt att fixa.
kruxet är väll löshåret och lockarna mest att få de att passa ihop och se bra ut.
Imorgon borde ja ta mej in till stan och beställa buketterna och dekorationen.
Efter mycket velande fram och tillbaka går jag faktistk efter magkännslan och tar den bukett som fångade min uppmärksamhet.
Lila och silver är ju temat!
Nu känns de som de mest är småfix som ska görs, förutom detta (förbannade) bröllops blad, och ja svär enbart för att de kommer ta mej ett liv att få till de rätt då ja enbart har world pad.
Hjälp även på den fronten sökes!!!!!


Kommentarer
Postat av: sussi

Bränn dig inte bara! Stresas ner KRAM

2011-07-21 @ 23:21:33
URL: http://http:/
Postat av: Jenny

Jag kan tyvär inte hjälpa dig med bladet. Det enda jag tycker är att har du så jobbigt med det, att det är svårt och tidskrävande..strunta i det. Använd det du har, det kommer bli fantastiskt iaf!



Annars så ber du någon när och kär göra det. Det blir ju faktiskt bäst så. Kanske era mammor kan skriva och berätta om ditt o lms första möte med svärisarna. Be några kompisar göranågra frågor som ni besvarar utan att den andra för höra. Sen färdigställer någon annan bladet och först på brölleppet får ni veta vad den andra svarat.. tex. Vem blev kär först? Vem diskar oftast? osv.

2011-07-21 @ 23:25:28
URL: http://liljasmamma.blogspot.com
Postat av: Frida

Syftar du på min kommentar så ställde du en fråga i ett offentligt rum och jag gav ett svar om vad jag tycker i allmänthet gällande vad jag anser vara gnäll och hur jag tycker att man kan föhindra att låta gnällig om man faktiskt inte är det.



Menade inte att trampa på några ömma tår :)

2011-07-22 @ 00:42:32
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com
Postat av: Anna

tycker den här är fin http://www.youtube.com/watch?v=0pFX2AIsb78

2011-07-22 @ 08:31:41
Postat av: Annie

SV: Jaha, är det det Zaafira menar. Ja men tack, då vet jag tar fram sockerbitar



Angående låtar till bröllop: http://mag.weddingcentral.com.au/music/songs/love-songs.htm

2011-07-22 @ 16:01:36
URL: http://benzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!