Återigen midsommar

2011-06-24 @ 22:51:33

Ja då var de återigen middsommar afton och snart 3år sen världens vackraste lilla tjej såg dagens ljus!

Dagen har haft en hel del roligheter att bjuda på, blanda annat grillat hos farmor och farfar med riktigt midsommar bord.
men kräsen som är äter jag ju varken sillen eller räkorna.
men kött och gratäng slank ner ändå.

När vi landade hemma möttes vi av grannpojkarna sigge och max som var ute och lekte.
så ni kan tro att jonna vart pigg igen och sprang ut barfota i sin pyamas och lekte med resten av alla barn som  var ute.
själv satt vi hos ett grannpar och surrade och sippade drinkar.
Lm stannade kvar där medans jag gick hem sen och la jonna som knappt kunde stå på bena av trötthet.

Ja själv han bara landa i mitt lugn förens Zabina ville hitta på nått så vi korkade upp likören/ölen och satte oss här ute och surrade en stund.
alltid lika trevligt måste ja säga.
Ja har som saknat att ha nån att social dricka med här hemma och surra bort en stund på kvällen.
men tyvärr så fort likören började slå in vart hon medbjuden till havsbadet på ferre där.
Så nu sitter man här ensam igen då, lite små lullig i skallen medans Lm är kvar nere hos grannen och dricker.

Va väntas imorgon då...jaa baka till jonnas kalas och sen ev beatchparty på kvällen om de vill sej väl.
Vi får väll se!

Tisdagen är iaf den dagen jag ser mest framemot av alla på hela veckan.
Då kommer hela familjen och vänner för att fira min dotters 3års dag på denna jord.
Varje år blir man lika rörd över hur många som kommer och hur många som finns i ens liv igentligen.
Jag tackas min lyckliga stjärna för alla mina fina vänner och min helt underbart perfekta familj!
Ni borde ha en stjärna i himmelen för att ni är så underbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!