De där med tårtan då

2011-06-18 @ 10:53:25

Att planera ett bröllop och bestämma allt är svårare än jag trodde.
Just nu är de tårtan som är de stora frågetecknet.
Vi har fått ett bra pris per bit på ett bageri i stan så vi/jag ska in på måndag och prata med dom om design och innehåll.
De är ju bara de att jag har inte en susning om nånting som har med tårtor att göra.
Hur bestämmer man vad som ska va i den?
och hur den ska se ut?

Själv är jag inte mycket för klassiska prinsesstårtor utan jag vill ha nått annat, men vad?
Vit choklad är då ett allternativ, men ja kanske blir klokare efter måndag då ja fått prata med nån som kan de där mer än jag.

Nu börjar vi iaf komma nån vart.
Jag ska in till en florist på måndag samtidigt och höra vad dom ska ha för att binda en brudbukett.
Jag har en i tankarna men ni får allt vänta med att se den ett tag till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!