En dag i min skor

2011-06-14 @ 17:52:00

Efter en lång och kall vinter är de äntligen dax att ta fram dom underbara klack skorna :) som jag saknat dom.
Dock hade inte min fötter de.
Vi är lite osams här om vad som är snyggt och vad som är bekvämt!
personligen älskar jag mina svarta klack skor, och personligen tycker jag även dom är skönat att gå i, dom är lagomt höga och lagomt hårda.
Men efter att först ha cycklat in till stan i dom, gått på stan och sen cycklat hem då man är ovan är vi åter igen osams om vad som är snyggt och bekvämt.

Måste träna mina fötter bättre på de där med att gå i klack skor,
Man hinner ju glömma hur man går i dom under den långa vintern :)

Sen måste jag passa på Gratta Sara och Daniel som vart föräldrar till en liten pojke i morrse!
En jätte fin liten Mickael!
Stort grattis till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!