En glad men trött tjej

2011-06-26 @ 20:24:40
Nu är första av två kalas över.
De kom inte så många men då kommer de desto mer på tisdag istället.
Två presenter fick hon öppna idag iaf.
En Fifi lekpark av farmor och farfar och en sittande hund som sprutar bubblor ur munnen av oss.
Lyckan var total när hon såg Fifi!

Hela kvällen har hon lekt med fifi nu, den enda leksaken hon egenligen leker med när hon är själv.





Nu sover då trött liten tjej, hon somnade i mamma och pappas säng direkt efter badet.

Imorgon väntas de sol har jag hört och då beger vi oss till badhusparken med Annie och familj.
Vi lär nog göra en heldag där med fika och en massa bus.
Oj så skoj de ska bli!
Sen är de tisdag och ännu ett kalas inbokat för min (snart) 3åring.
Ja håller alla tummar jag bara kan nu att de är sol då så vi kan vara ute och leka och fika.
Roligast av allt ska de bli att så många kommer och vill fira med oss.
Familj och vänner.
man känner sej så otroligt hedrad!

Kan ni tänka er att den här bilden snart är 3år gammal?
Idag för 3år sen var jag på sunderbyn i väntan på att jonna skulle komma ut.
Imorgon vid 16 tiden satte värkarna igång ordentligt och kl 19 kom knystvärkarna.
Ändå ville min lilla princesa inte komma förens 02:13 den 28 Juni.
Men vackrast av dom alla var hon iaf.
Värt all smärta och all väntan!
För hon var äntligen här





3år senare är hon världens busigaste och trottsigaste lilla tjej.
Men ändå varje gång jag ser henne gör de ont i kroppen för jag älskar henne så mycke.
Kärleken till ens barn är obeskrivbar!
de enda jag kan säga är att den är helt fantastisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!