Grattis mitt hjärtegryn!

2011-06-29 @ 14:46:25
Igår var den stora dagen här.
Jonnas 3års dag, från då hon vaknade tills allt folk kom vid 12 tiden tjatade och gnällde hon om när hon skulle få presenter, när de skulle komma folk och visst fyller jag år idag?
Kalaset vart helt perfekt.
Kunde inte önskat mej mer än att mina nära och kära kom för att fira jonnas 3år på denna jord.
Presenter i massor fick hon också och en lyckligare tjej får man nog söka!
Dock smälte allt fika i värmen men folk åt och var glada ändå :)



En underbar liten sommar flicka i väntans tider på att folk ska komma.





efter fikat beställde vi pizza och satt ute och åt med barn och goa vänner.
Kvällen avslutades sen med ett dopp på ankargrund.
När vi kom hem la sej jonna i sängen för att kolla bolibompa, men ögonen vart för tunga och hon slocknade.
Mamma passade på plocka ordning här hemma och sen vart jag kiddnappad av Annie med familj hem till dom för lite tisdags mys.
Vi satt ute på deras balkong hela kvällen och bara surrade om allt och inget.
tillslut vart klockan 1 och de var dax att bege sej hemmåt.

En helt perfekt dag helt enkelt!
Jag kan inte annat än tack alla inblandade för att ni hjälpte till att göra jonnas stora dag perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!