Jobbig dag och sovmorgon

2011-06-19 @ 09:11:10

Jobbigare dag med Jonna än igår får man nog söka efter.
bråk, skrik och slag haglade över familjen.
Jag vill ha tillbaka min söta lilla ängel igen!

Inatt iaf vaknade jag av att Jonna kom och kröp ner i sängen med mej.
Som alltid ska hon ligga och kramas en stund innan kraven kom.
Välling!
Happ...ja gick upp och gjorde en flaska och la mej igen.
Ne nu ska jag kolla TV säger hon.
jag tar mobilen och kollar vad klockan är.
02:50
LÄGG DEJ!

och de gjorde hon så sött
Ända till halv 9.
Oj vad jag behövde de!

Ny dag idag då och nya tag.
Vi har redan hunnit med ett bråk nu på morgonen.

Idag om ja inte minns fel är de kvarters fest kring lunch.
Peter kommer hit ner med en stor grill och grillar, en man kommer och spelar på drag spel och alla på kvarteret kommer ut och har de jätte mysigt!
ja hoppas bara vädret blir lite stadigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!