Juni

2011-06-18 @ 17:37:23
Först vill jag bara lägga upp nån bild på hur manisk man kan bli av en idol som tex den där hemska katten Hello Kitty.
Jag gjorde ju ett tidigare inlägg om att katten där finns ju på allt från hushålls artiklar till alkohol.
Nu finns hon även på hus, bilar och mopeder.
















Vissa är som helt maniska enligt mej av den där katten.
Jaja från en sak till en helt annan, min egen lilla markatta här hemma har vart helt totat omöjlig att ha och göra med på senaste tiden.
Hon klöss, bitts (hon bitts normalt aldrig) nypps, spottas och slås hela tiden.
Inte bara mamma och pappa utan även alla sina vänner.
Hon gör de inte i ren raseri utan mer bara "för att" typ.
2dagar nu har de vart som värst, jag är rädd att vara om och kring barn med henne snart då hon är så här.
kan de vara möjligt att de här är en övergångs period då vi nu tagit bort lunch vilandet helt.
Eller är de här hennes sätt att säga att hon behöver vilan?
hon är extra kännslig nu också vad gäller mat.
Blir hon de minsta hungrig slår de slint för henne och hon kastar allt i sitt rum i ren raseri!
de har bara gått 2dagar men ja överväger att ta tillbaka vilan igen bara för att få tillbaka min söta snälla lilla tjej igen.
Jag är i desperat behov av hjälp så var inte blyg och kommentera nu snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!