Katten tar över världen!

2011-06-16 @ 16:28:48
Hjälp allt!
Nå viste jag att Hello Kitty var STOR, men ja förstod nog aldrig HUR stor denna katt igentligen är förens jag gogglade.
De finns värkligen ingenting som denna katt inte erövrat än.
Till och med bröllops klänningar, strykjärn och öl!
Tycker ni de är okej att klä alkohol med denna katt?
Räcker de inte med att hon finns på bindor och underkläder redan?














Nå va säger ni om ja skulle överaska LM med att inreda lägenheten med denna (enligt mej) hemska katt?
Eller ännu värre dyka upp i kyrkan med en av klänningarna?

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja jag säger som så...gulligt på barn men på alkohol drycker NEJ...

och om du vill bli övegiven i kyrkan så varsågod...kom i den rosa...skulle bara Priceless att se hans min :oD

2011-06-16 @ 17:00:30
Postat av: Emmeli

Eftersom vi har nyrenoverat kök och just tapetserat om.(Jag har ju inte ens hunnit sätta upp gardiner) så känns det inte så kul och jag kan inte glädjas åt det.:(



Men det kunde väl ha varit värre..:)

2011-06-16 @ 21:05:08
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Madde Rettrup

Ja, kom i den rosa om du vill se LM springa ;)

Håller med om att det är gulligt på barnkläder och småsaker, men det kanske borde stannat där.

När du googlade, såg du inte huset som är helt och hållet Kittyinspererat?

Hemskt!

2011-06-17 @ 10:42:55
Postat av: Niles

Katten är inte så stor här i Europa som i Asien... att åka dit kanske skulle komma som en chock eftersom att den finns överallt... Tycker det e lite tacky att den finns på alkohol...

2011-06-17 @ 13:05:23
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!