Nu är de sommar!

2011-06-09 @ 22:53:43
Sommarens två tecken för mej är poolen ute och en tomat röd finne ( jag )
Idag tog ja dock inte fel på solkrämen, men dessvärre fanns de bara jonnas solkräm men de gick de me.
Jag och Annika låg och pressade i solen medans alla barnen badade och hade kul å poolen.
På bordet fanns fika till stor och små.
En helt underbart perfekt sommar dag med andra ord!

De är så mycker jag ska hinna med nu att ja vet inte hur ja ska hinna allt.
Ja måste ta mej till lule och byta skorna på skopunkten då mina tår kröker sej i dom, men kvittot går ut den 16:e ( PANIK )
Jag har lovat Johanna och vara hennes personliga assistent nu dom senaste dagarna efter hennes operation.
Jag ska hinna med sol och bad.
Jag MÅSTE hitt nån modig jävel som kan toppa mitt hår innan ja går lös med saxen själv!
Nästa vecka måste ja börja med baket iför jonnas kalas.
Kalaset blir söndag den 26 Juni och 28 Juni.
bara välja vilken dag som passar bäst att komma på :)
Jag ska beställatårta från Kvarters med Fifi (jätte gay) och baka de mesta i prinsess tema.
sen måste ja så klart hinna köpa present också åt sessan.
jag frågade henne idag om hon fick vad hon ville ha i present.
Bubblor vart svaret.
-men om du får välja vad du vill i hela världen vad vill du då ha?
-hmmm......(tystnad) MYCKE bubblor!!!!

Annars kan ni alltid köpa:

* Fifi leksaker ( googla så får ni se vem de är )
* allt med hello Kitty
* Uteleksaker
* kläder strl 92/98
* Pippi går alltid hem
* En sakosäck
* Pussel 15 Bitar
* Böcker med spöket Laban
* en liten radio till hennes rum ( rosa så klart )
* En ny spargris

Ja de finns säkert 100 olika saker till hon skulle behöva och vilja ha.
men där har ni iaf ett par förslag.

Sen om nån känner för att ge mamma en present också skulle ja vilja ha utemöbler både till fram och baksidan.
Nånting borde ja väll ändå få efter att ha gått igenom persen med att föda ut henne för 3år sen ;) heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!