Pollen?

2011-06-15 @ 13:00:53

Är de ovanligt mycke pollen iår eller vad?
Aldrig har jag känt av de som jag gör i år iaf.
Ögonen rinner och näsan snorar, känns som jag håller på bli förkyld hela tiden nu.
Dax att att köpa allergi medecin kanske, nån som kan rekomendera nån som är bra och samtidigt pris värld?

Jag älskar sommaren och de mesta som kommer med den.
Tyvärr finns de ju som alltid nackdelar med årstider.
Vintern för med sej kylan och halkan.
Hösen med sin höst deprition som alltid kommer till mej iaf.
Och våren med allt slask.

Jag behöver medecin Nuuuu känner jag, kan inte se ut ur ögonen snart!


Kommentarer
Postat av: Annie

Kestine är det vi använder vid allergi. Andreas känner också av pollen extremt mycket i år.

2011-06-15 @ 13:59:46
URL: http://benzaa.blogg.se/
Postat av: fia

LORATADIN är billig o bra vi använder det i våran familj.

2011-06-15 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!