EGEN TID

2011-03-18 @ 14:14:25

Den senaste tiden har jag lagt helt mitt liv på håll känns de som för att finnas till för en nära vän som vart förkrossad.
Men nu när allt börjar reda ut sej för henne är de MIN tid.
Jag hoppas bara alla mina nära och kära kan förstå och acceptera att nu är de min tid att ta hand om mej själv.
De händer saker helt tiden i mitt liv som ínte alltid är positivt.
Nu måste ja ta hand om mej och min familj en stund.
Om de innebär att jag lämnar vänner i sticket måste de bli så.
Ingen blir hjälpt om jag går i väggen.
Im sorry men nu är de min tid!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra sagt! Man ska alltid tänka på sig själv först, annars kan man inte hjälpa andra..



Ta hand om dig!

2011-03-18 @ 18:11:54
URL: http://liljasmamma.blogspot.com
Postat av: Ewe

Det är bra att du tar DIN tid och dina behov på allvar. Hur ska man annars kunna vara en bra vän och hjälpa sina nära och kära när de behöver en?

Ta din tid och ha skönt och trevligt under tiden. Kram på dig <3

2011-03-18 @ 19:16:12
URL: http://tillsammansmedmittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!