Hemma, borta...ja vi är överallt

2011-03-27 @ 22:02:00

Just nu bor vi tidvis hemma, och tidvis inne i stan hos farmor och farfar.
De är grymt jobbigt att stå och laga mat i köket nu när fläkten där står och sprutar ut dam i hela köket plus att man ska slås med plast röret där också.
Ne de undviker ja så gott de går.

Inatt sov ja tex hos farmor och farfar.
Lm var på konsert i boden me jobbet så jag, jonna, bean och johanna fick lite kvallitets tid tillsamans då farmor och farfar var bort bjudna på middag.
De var som alltid lika kul att få vara med min johanna och vi hade hundra miljoner saker att prata om.
de är skönt att veta att hon stöttar mej i alla mina problem i livet likaväl som ja gjort de för henne den senaste tiden.

Inatt sover vi iaf hemma.
Lm ska på körskolan imorgon bitti och jag ska till Cao & Co kl 12 för att fixa mina busskiga ögonbryn.
Resten av dagen hoppas ja spenderas med en massa bus och mys.

veckan sen är som alltid full med planer.
Men mest ser ja framemot lördagen då vi är bjudna på barnkalas till jonnas bästis Saga.
De ska bli så kul att få fara på ett riktigt barnkalas med jonna med massa barn från dagis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!