mangnetröntken

2011-03-08 @ 11:17:16
Eftesom jag inte tro de var nån magsjuka eller kröksjuka ja åkte på så for jag på mangnetröntken idag ändå.
Magsjukan går inte över på 5timmar vilket de gjorde för mej.
tror mer ja ätit nå olämpligt som bara var tvungen att komma upp.

Iaf kl 7:15 befan jag mej på sjukhuset för mangnetröntken.
Jag är inte en av alla miljoner människor som har klaustrofobi men lite obehagligt var de att ligga stilla i ett sånt litet utrymme så pass länge.
Men mest obehagligt var de ändå då de levde om då dom röngtade.
stundvis lät de som maskinen skulle gå sönder och hela brittsen ja låg på skakade till.
Då höll ja hårt i larmet ja fick!

men om ca 5dagar skulle min läkare få svaret och sen är de då återigen upp till han att höra av sej till mig om svaret.
Själv är ja inte så orolig faktiskt nu.
ja försöker att inte tänka på de faktiskt.

Annars idag blir de skeppet och leka med Jonna och sen ikväll ska jag och sola med Johanna.
ska bli så skönt å få fara och sola och få upp lite värme i kroppen.
Få se sen va veckan bjuder på.




Vi förra lördagen :)

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Magsjuka kan visst gå över på bara fem timmar, det är faktiskt otroligt vanligt för de flesta att bara vara magsjuk i några timmar, men man får inte glömma att man smittar ändå upp till två dygn efteråt.

Hoppas att det inte var magsjuka du hade, för det är ju inte så bra att dra med det viruset på ett sjukhus.

2011-03-11 @ 08:56:58
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!