Nattskräck!

2011-03-10 @ 09:55:34

Nu är vi där igen med Jonnas nattskräck.
Jag som trodde den hade börjat växa bort, men så fort man slappnar av kommer den tillbaka med dunder och brak.

Inatt har de ändå vart helt okej.
men natten före de var hemsk,
Hon sov dom första 3timmarna, men efter de var hon vaken ungefär var 10e minut.
Man ser direkt på henne att hon inte är vaken då hon skriker trotts att hon går, tittar och pratar med en.
Blicken är trotts de helt tom på henne.

Nu känner jag att de får vara nog nån gång.
men både jag och LM är överens om att hon kommer bli en sån som går i sömnen då hon bli äldre, hon gör ju de redan ibland så.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Lucas har också sådär då och då.Jag tycker det är så grymt obehagligt..Och jobbigt..

2011-03-10 @ 12:16:41
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: fia

jag har haft 2 sömngångare så det finns i generna

2011-03-10 @ 16:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!