Ne då nu är de min tur!

2011-03-07 @ 11:51:11
Precis när ja trodde vi andra klarat oss vaknade jag upp kl 3 inatt och mådde så fruktansvärt illa.
Feber och jätte ont i magen.

Satte mej me hinken i sängen i hopp om att de ska komma nått men ne inte de.

Går in på toa och sätter fingrarna i halsen,
och sen blir jag sittandes där i nästan en timma.
De känns som magen vänder sej ut och in och de gör så fruktansvärt ont!

Samma sak kl 6 imorse och ännu en gång kl 8.

men sen har de vart lungt.
Har sjukt ont i magen och kroppen men inget mer kräk, inte enns illa mående faktiskt.

Ska ta de lungt ikväll med maten och äta mycket fil och proviva i hopp om att magen vill samarbeta.

Men energin är totalt borta och de är så pass att ja orkade mej upp ur sängen till soffan där jag sen vart sittandes.

Ne nu ska ja lägga mej igen och dricka min fil.

Håll nu tummarna att LM klarar sej från den här skiten iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!