Städil

2011-03-16 @ 22:36:11
Varför är de alltid så att min berömda städil kommer alltid på kvällen eller närmare natten?
De är då ja kommer på allt som måste fixas och ändras om.
Idag vart de då disken, sopa, skura, torka, lägga bort papper, byta gardiner, ladda en tvättmaskin och torka av hela badrummet.
Sen då kom ja på att ja bara MÅSTE ändra om i skåpen i köket just idag...vad är de med mej?
varför kan ja inte vara normal och fixa allt sånt på källen?
Ne de är då all min energi kommer och ja skulle lätt kunna ställa mej och puttsa fönser nu och sätta en bulldeg utan att tveka.
inte är ja då frisk :)

Imorgon är listan lång på att göra saker.
Först dagis på morgon.
Hem och vänta på bovärden, han ska kolla så rören inte läker mer och fixa dom andra sakerna på listan som han helt glömde bort sist han var här.
Farfar hämtar på dagge och efter de ska vi ut och leka i lekparken med Sigge, Max och Saga.
Själv ska ja ha lite vuxen tid med mammorna.
In ringa Naotilus och boka tid med dom.
Sen iväg till Johanna och hjälpa henne hämta en säck med kläder.
hem middag!

Ja de blir en lååång dag imorgon tror jag, men tack och lov är de mestadels roliga saker som står på att göra listan.

ne slänger in lite nyare kort på den vackraste som finns istället.
Glöm nu inte att se Jonnas dans debut i mitt tidigare inlägg!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!