Vad är odsen?

2011-03-18 @ 21:06:21

Att min kropp säger ifrån samma dag, timmar efter att jag tagit beslutet att nu ta hand om mej själv.
Nacken, axlarna, armarna och nu till och med ryggen hugger.
Känns precis som ryggskottet är tebax igen.
Fast inte riktgt lika ont än...
Ja ska göra mitt bästa för att behandla de i tid den här gången innan de går så långt som sist.
Tack och lov har jag Muskelavslappnande, citadon, tramadol och antiinflamatoriskt hemma sen sist.
SÅ nu äter i gen min älskade mage är de dax för en dunder kur igen.
NÄR NÄR NÄR!!!!!
ska jag få känna mej okej i kropp och knopp?



Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Ja alltså,du måste bli medlem på www.bloglovin.se och sedan lägga till alla bloggar du vill prenumerera på.Då kommer det bara upp inlägg när någon skrivit istället för att klicka in på samma blogg om och om igen i hopp om att det uppdaterats.På samma sida kan du leta på din blogg och där ser du hur många prenumeranter du har.

2011-03-18 @ 21:16:39
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!