Veckan som gått

2011-03-12 @ 17:58:45

Veckor och dagar bara springer iväg nu för tiden.
Vi har nog för skoj helt enkelt så ja hinner knappt med att de är lördag idag!

Veckan som gått har vi mestadels busat och haft skoj med en underbar Johanna.

Idag vart de trotts de fina vädret en sväng till skeppet.
Johanna messade just timmen före avfärt och sa att herr och fru Rapp ville följa.
Ju fler desto roligare resonerade jag och de vart de också :)

Jonna satt inte stilla en minut, utan de var full fart hela tiden på henne.
Lilla klara låg i pappas knä och mös, Elias hade full rulle med att hänga med på jonnas bravader, tills han gav upp och barkerade sej i lekhagen för dom mindre barnen.
Smart kille de där :)

Annars då....ja vaknade upp inatt av de min nacke knäckte till.
somnade om igen och vaknade imorse med en sån grotesk smärta att ja trodde nacken gått av.
Då tackade jag läkaren för Citadonen ja fick utskriven för ryggen.
Nu käns de lite bättre tack och lov men de gör fortfarande ont.
men som allt annat får man lära sej leva med de.

Ikväll har vi planerat en mys kväll jag och min "sambo" johanna.
Vi har köpt ton med godis och gott, så vi ska barkera oss framför Tvn och se meledifestivalen tillsammans.
Sen blir de som alltid girl talk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!