Är de bara jag?

2011-05-21 @ 17:11:32
Är de bara jag som tycker vi haft konstigt väder idag?
från mulet på morgonen till sol och fint.
spöregn och kolsvart på himmelen till strålande sol igen....
Och nu då blåser de storm ute!

Vi han då iaf med fin besök av Sigge och max med mamma idag :)
då ungarna vart för hysteriska gick vi ut i lekparken en sväng innan de sen vart så mörkt att vi gick in.

Då vi kom in började helvetet med jonna!
de började med att hon kastade ut ( med flit ) hela sin tablettask över mej för att de var fel godis enligt henne.
Då jag inte accepterade de beteendet utan slänge henne direkt i säng satte hon i gång och slå mej, vilket inte heller är acceptabelt!
ja då började var vi igång.....
Min och jonnas envishet och tjurighet går bara inte ihop.
de är precis som min och min pappas tjurighet krockar den med.
De är inte lätt alla gånger.

men de finns en sak jag absolut inte accepterar med jonna och de är när hon slås!
De spelar ingen roll vad eller vem hon slår jag tollererar inte de beteendet!

Nu iaf en timma senare är hon som en ängel!
de lönar sej att vara konsikvent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!