Badrums hylla

2011-05-27 @ 20:20:58
beställde en badrums hylla för nån vecka sen och till min stora lycka kom den idag!
Den här blir ju lätt att sätta ihop tänkte jag och satte igång....ack så blåögd jag var....
först tog de mej en timma att lista ut beskrivningen.
när jag äntligen fixat och trixat ihop den skulle den in i badrummet....då kom nästa problem.
den är skusterbar så man ska fästa den i taket, problemet är ju bara den att fjäder helvetet som då ska hjälpa till är för stark för mina stackars små armar så inte nog med att jag står och balanserar på badkaret, jag ska samtidigt kämpa med mot fjäderns krafter för att få fast skiten i taket.
efter 5 försök bad jag Jonna gå ut för mitt temprament sattes värkligen på prov kan jag lova.
Nu är då frågan....
ska jag bråka klart med den ikväll med riskt för att antingen kasta ut den till grannen som sitter och grillar, eller ska jag vänta tills imorgon och hoppas och tro att LM är smidigare och starkare än mej?
svårt val de där.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!