Blandat och lite till

2011-05-23 @ 15:14:48

De här inlägget kommer bli rätt så blandat känner jag.
Ja kan börja med planerna för bröllopet som snabbt går framåt.
Nu känns de som vi har en plan och menyn börjar så sakta men säkert ta form.
Nu spånar ja mest på frisyrer och bukett.
ja vill ju ha en enkel frisyr och en bukett som går i temat ( lila )
tanken är ju sen att jag inte ska behålla buketten.
Utan jag vill ge den till den jag anser förtjänar den mesta av alla som inte kan komma.
Min älskade mor!
Jag tycker de skulle vara en fin grej att göra, fara och lämna den på graven.
bara jag kan hålla men från att inte bryta ihop...de är nästa problem.

Ja en annan sak då...va hände me vädret?
vi som skulle ha en liten middagsbjudning här hemma idag och så kom regnet så lägligt, bara för att vi skulle grilla...jaja vi får väll se va som händer me den saken.

Annars har helgen gått för fort tycker jag som alltid när man har kul.
Vi har spenderat hela dagarna ute och lekt med grannarna.
De känns bra att ha så bra och trevliga grannar.
Ja känner mer nu än nånsin att ja inte vill lämna djupviken faktiskt.
De är jätte jobbigt vissa dagar att inte ha mina syskon nära, men så fort Lm får körkortet kommer ja nog vara där snudd på varje dag ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!