Dåligt morgon

2011-05-24 @ 09:24:46

Aaa alltså vad jag hatar mornar alltså!
jag är alltid så stel i kroppen och sjukt trött.
Och imorse var de inte alls kul att kliva upp.
Ja kommer inte ens ihåg att ja somnade igår kväll, ja låg och tittade Tv och sen vaknade jag upp med jonna brevid mej och en Tv dosa intryckt i ryggen.
va hände?

Desutom kliver jonna upp och som alltid sov jag.
halv 8 kommer hon in springandes:
-Mamma de brinner!!!!!!!
PANIK!!!!
Va händer va händer?!
Vars brinner de?????
-Här säger hon, jonna grillar korv och så sätter hon sej ner i sängen sin och leker....
jag står bara och gapar!
WTF!
jaja tur iaf att hon inte lyckats starta en brand.
de är väll de enda som saknas på listan över bus nu.

Igår var tanken att vi skulle grilla med svärföräldrarna, pappa och caritha.
men så lägligt när vi sitter ute och är social med grannarna kommer regnet.
men inte stoppar de oss inte.
Ne vi tog bara en vanlig grill och stod ute på balkongen.
Middan var helt perfekt!
lam, kotletter och massor av goda grillade grönsaker.
Sen min favorit, varma tomater i ugn med feta ost och kryddor!
jag skulle nog kunna leva bara på de.

Idag kom iaf solen fram så efter middags luren för familjen blir de nog utelek idag igen.
Imorgon ska jag nog ta och baka mera av dom där goda Pizzabullarna,
dom gick fort åt kan ja lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!