Fyndade!

2011-05-28 @ 15:36:43
Oj vad jag älskar loppmarknader :)
Jag hittar alltid nånting, oftast inte till mej själv utan till lillan men ändå.
Idag fyndade vi 3par tröjor ( 15kr ) och ett Fifi hus med figurer och smått och gott i.
behöver jag säga att Jonna vart helt lyrisk när vi kom hem till farmor och farfar och hon fick leka med de.
medans vi andra satt och fikade satt hon i sitt rum och lekte.
Aldrig kunde jag tro att hon skulle gilla de så mycke.



Efter loppisen gick familjen en sväng på stan för att köpa Zafiras doppresent inför morgondagen.
Nu hoppas jag bara hon inte får en likadan av nån annan, men eftersom stan här är så pass liten som den är så skulle de inte förvåna mej.
Utanför Kvartersbageriet mötte vi Annie m familj som så lägligt skulle på Sunes sen och äta :)
Så vi gjorde dom sällskap dit och Jonna och benjamin lekte och busade som aldrig förr.
ett tecken på att Jonna inte är så kräsen på varken ålder eller kön, Jag är så glad att hon kan leka med dom flesta barnen utan problem.
Dock hade hon svårt att säga Benjamin så när hon ropade på han ropade hon:
-Batman! Batman!
Hahahah så söt hon är ibland alltså.

Men de roligaste och sötaste är ändå när hon ska säga Fifi Förgätmige.
Då säger hon:
-Fifi Jätte gay!
hahaha!!!!!
de ni!
Dax för Fifi att komma ut ur garderoben kanske ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!